13!

Hejhej!
Ledsen att uppdateringen har varit under allt som är okej! Men jag hann lixom inte blogga igår för jag var med Maja för hon sov här och vi hade bara bäst haha! Vi skapade ett oförglömmligt minne när vi var ute på ängen och fotade... Ni kan läsa om det på hennes blogg om ni klickar på denna länk, ni kommer direkt till inlägget : http://behindthecanon.blogg.se/2011/april/lerhistoria.html#comment
Men vi hade det trevligt iaf, och idag fyller jag 13 och jag fick en jätte fin cykel som ni kanske får se lite bilder på idag eller imorgon. Men idag har jag varit i mormor och morfars stuga och träffat mina kusiner och nu är vi hemma och ska göra oss iordning för att sedan åka hem till mormor och morfar och fira mej, morfar, min moster och en av mina kusiner! Men jag lägger upp en bild från igår så får ni fler bilder senare under kvällen när vi har kommit hem!

Fotograf: Jag
Kamera: Olympus E-450 + Zuiko Digital 14-42mm
© kopiera inte ©

/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin