*gäsp* trött *gäsp*

Hej hej!
Idag var ju jag i skolan som vanligt, det var väll okej. Sissta lektionen hade vi bad och det är gratis i badhuset till 15.30 så jag och några till stannade där. :) Sen gick jag hem så jag kom hem typ nu, eller aa 16.45 tror jag.
Så jag är jätte trött och ska inte till träningen. Jag har precis packat upp badkläderna och nu tänkte jag ta på mej lite myskläder och bara ta det lungt, vet att det är lite tidigt men ändå, är man trött så är man!
Har tyvärr ingen bild, men ni får en som inte är tagen idag ist. ;)

Fotograf: Jag | Kamera: Olympus E-450 | Objektiv: Zuiko Digital 14-42mm
© Kopiera inte ©

Men jag bloggar kanske mer ikväll, vi får se.
/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin