Orientering


Fotograf: Jag
Kamera: Olympus E-450 + 14-42mm
© kopiera inte ©

Tja!
Idag var det ju skola som vanligt, det var helt okej förutom sissta lektionen... ORIENTERING! Jaa, jag kan inte ens läsa på en karta och det kunde knappt Moa heller så vi följde med några så att vi fick lite hjälp, det tog nog minst 40 minuter att hitta den första kontrollen och då var det två st som redan var klara och fick sluta! :o Sedan när vi bara hade 2 kontroller kvar så gick jag, Ida och Moa villse! Vi kom ända ut till landet med hästar och bondgårdar! Haha, men vi kom tillbaka till slut. :)
Sedan cyklade jag hem och typ kolla på tv och sedan har jag inte gjort så mycket mer.
Men imorgon ska jag på friidrotts tävling i Eskilstuna, det ska bli kul det! Men då kommer jag nog inte blogga nått, om jag inte gör det på kvällen. Men kameran kommer va med iallafall! :D
Ha det bra!
/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin