Nya tag!

Fotograf: Ida (jag)
Kamera: Olympus E-450 + 14-42mm

Hej, nu är jag hemma igen!
Nu är det snart sommarlov och inga läxor eller prov i skolan. Så jag har äntligen tid med bloggen! :D
Räkna med mycket uppdatering!
Men idag när jag hade kommit hem och så, så cyklade jag ner till stan och köpte en present till fina Maja. Sedan så gick jag till mammas jobb och när hon hade slutat så gick vi och köpte två par skor. Dom kommer på bild i ett annat inlägg. :)
Sedan så cyklade vi hem och gjorde mat och jag pratade lite med Maja i telefon, har ju mycket att prata om när jag har varit borta i två nätter! ;) Och nu sitter jag här och skriver som en galning. Jag vet... väldigt instresant inlägg, menmen...
/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin