Hos maja

Hejsan. Ledsen att jag inte bloggade nått igår med det var bara för att jag inte hade tid med det. Men här kommer hela gårdagen iaf... Först var det skola, typ matte-dag eller nått, sen gick jag hem och duschade och packa för vid fyra åkte jag hem till Maja och vi typ åt lite, titta på tv och sen åkte vi ner till lidl och handlade chips och godis. Efter det var vi typ tvugna att göra en hel påse av allt godis för vi köpte en stor påse med små påsar inuti. Sen kl 7 åkte vi hem till Saga på cykeln men aa kedjan hoppade m.m så det blev lite krångligt men det gick ändå. Och hos Saga var ju Becca också så vi åt tacos och hade det  allmänt mysigt alla vi 4 tjejer! :D Sen sov ju jag hos Maja så vi ska snart äta frukost. Sen ska vi ta kooort!!! :)

Bild sen i sommras tagen med Majas digital kamera.
/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin