Pluuuuugg!!!

Jaa, rubriken talar för sej själv. Matte läxa till imorgon  (men det är okej att lämna in den på torsdag) , grammatik prov i svenska imorgon, engelsk läxa till på torsdag och NO prov på torsdag. Jaa, fullt upp. Därför har jag inte hunnit tagit några kort idag för det ända jag har gjort är att pluggat. Kanske inte hinner blogga lika mycket på vardagarna som på helgerna för det är rätt mycket i skolan just nu och jag är en sådan person som blir trött rätt tidigt på kvällen. Men jag gör så gott jag kan.:)
Slänger in en gammal bild som inte är tagen idag:

Foto: Ida (jag) | Kamera: Olympus E-450 | Objektiv: Zuiko Digital 14-42mm

Bloggar mer imorgon om jag hinner och orkar!
/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin