Ful.

Jaa! Jag tycker att min blogg är jätte ful just nu! Vad ska jag göra?! :o

Aja, idag var det iaf slut på ledigheten och skolan började, det var en relativt vanlig dag med mycket skratt och flams från alla håll men mest från mej. Haha!
Sedan var det typ nån grej med skolan så då sålde vi saft och det vi hade bakat så vi fick lite pengar till klassresan. Men nu ska jag gå ut och ta kort, sen ska jag duscha!
Bloggar mer sen! :)

Fotograf: Jag
Kamera: Olympus E-450 + 14-42mm
© kopiera inte ©

På bilden: Moas och mina fina muffins!

/ Ida ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny - Med en dröm om att bli fotograf

Åhh vad gott!

2011-05-02 @ 20:22:22
URL: http://photosbyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin