Gästhamn

Ledsen för dålig uppdatering... "/
Igår var jag ju på loppis med klassen, efter det så var jag med Becca, vi typ gjorde en massa. Först hälsade vi på hennes kattunge sedan typ cyklade vi till stan och åt en pomfritttallrik och efter det drog vi till gästhamn och typ gjorde ingenting, och sen så köpte vi en mjukglass på maxi. Sisst av allt så cyklade vi till gustavsberg och gungade på kina gungan men jag började må illa då... xD Men sen skulle jag hem osv. Men dagen var riktigt lyckad!
Här kommer två bilder från gästhamn:


Kamera: Olympus E-450 + 14-42mm
Fotograf: Ida (jag)
Redigering: Ida (jag)

Jag kommer skriva mer i ett annat inlägg nu! :D
/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin