Hej

Som nog många har märkt som har en blogg på blogg.se så har det krånglat under helgen så därför har jag inte kunnat uppdaterat och alla mina inlägg jag hade gjort försvann! Men nu syns allt igen. :)
Idag var det ju skola men jag var så sjukt trött så jag trodde att jag skulle somna på engelska lektionen... "/
Sedan cyklade jag och Maja hem till henne där vi typ åt. Efter det så drog vi ner på stan, hände inte så mke där föruom att vi träffa lite fölk.
Jag var så lat och varm när jag kom hem så ist för att springa med friidrotten ute i skogen så följde jag med mamma ut på en promenad. :)
Så har min dag sett ut.


Fotograf: Ida (jag) | Kamera: Olympus E-450 + 14-42mm | Redigering: Ida (jag)

/ Ida ♥

Kommentarer
Postat av: Wendela

Sv; yes,haha ;)<333

2011-05-10 @ 23:04:15
URL: http://wendelas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin