Minnie Mouse

Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm Världens sötaste kopp från Disneyland, California

Tjosan!
Ska plocka lite i mitt rum och så för senare kommer Maja hit, har inte träffat henne på år o dar eller nått. Imorgon ska jag träffa Jennifer, Becca och Moa! Sedan på måndag börjar skolan igen, ska faktiskt bli riktigt kul och skönt att få komma igång med vardagsrutinerna igen. Haha, alla min vänner tycker att sommmarlovet har gått jättefort och här kommer jag och tycker att två månader har gått lika långsamt som ett halvår. Får väll ställa klockan på sju eller nått imorn så att det inte blir världens chock på måndag, men nu måste jag fixa mitt rum. Ha en fin dag, och om du bor i Kristinehamn, ha en regnig och rutten skit dag som dom flesta dagarna på denna sommar. Har knappt varit någon sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin