Skolan

Tjolahopp tjolahej!

Yo alla vänner! Vad händer hos er då? Själv har man nyss käkat litte mat som inte var så värst god men Moa och jag stoppade i oss knäckisar istället. Kärlek till dom typ. Har hemkunskap om en stund, hoppas att vi lagar nått för annars kommer vi la bara sitta och prata om betygskreterier vilket är så jädra mega tråkigt, det värsta är ju att dom tror att eleverna kommer ihåg alla betygskrav ogrejs. Jag vill ha MAAAAAT. Eftersom att jag bara käka brö o vatten till lunch, som sagt var. Fängelsedieten ni vet. Men ska dra nu!
Pusspuss!
Ni får ingen bild för jag har inga bilder på min dator. Har ju mina bilder på ett USb så ja. Gilla läget heltenkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin