2012 del 1

Januari: Jag umgicks fortfarande med Maja, vi är inte lika nära vänner nu tyvärr. Tog jätte mycket porträtt bilder, blandannat på Mimmi. Slog besöksrekord som inte alls är ett högt tal. Fotade mycket, även i skolan på elevensval. Hade långt slitet hår. Fotade fin himmel för jämnan. Började använda instagram mer och mer och blev helt kär i appen. Min familj bokade min livs största, häftigaste resa till Kalifornien.
Februari: Fotade självporträtt. Åkte till säfsen med skolan, hade så tråkigt men godiset räddade min dag. Tog supermycket kort på mat och drack mycket smoothies. Längtade ihjäl mig till sommaren och lade upp bortglömda sommarbilder på bloggen rätt ofta. Började läsa världens bästa bok, var helt fast. Hade mitt livs sämsta vecka; tappade min mobil, halkade och slog armen urled (har nu problem med den sen detta hände, den hoppar urled när den känner för det om jag säger så) och skoldatorn gick sönder.
Mars: Hände inget intresseant, mitt liv var allmänt tråkigt. Vissa dagar var fina och våren var påväg. Åker upp til stockholm där det var kallt men superfina kristaller på grenarna. Änvände webbkameran mer än nödvändigt. Våren kom tillslut! Tog konstiga bilder på mig själv i sängen. Började umgås mer och mer och mer och mer med Becca, Moa och Jennifer, mina fina underbara tjejer.
April: Min bror gick för engång skull med på att jag fick fota honom. Var och kollade på en musikal. Gjorde fina ägg till påsk. 13-åriga lilla Ida blev 14åring! Plockade vitsippor. Hade världens härligaste dag med Moa och Becca, komer ihåg den i varje detalj, vi satt och blåste hubbabubba i korridoren samtidigt som vi tog kort på oss själva, vi spelade in massa videos som handlade om fotopromenader, vi gjorde blåbärspaj och mådde gått. Grillade första gången för året. Och duschade för första gången i mitt liv en hund.
Maj: Firade valborg med mina favoriter. Var och fotade i lärarens fina trädgård. Överlevde den årliga Djurgårdslunken som jag inte ser fram emot att gå/springa igen. Allting blommade och körsbärsträden var underbart fina. Sommaren kom och Moa och jag solade och hade det härligt. Mobilen sprack IGEN. Tog mitt första dopp tillsammans med Becca och Moa. Var nere på fastingen (tivoli) och åkte karusell. Hade slappdagar rätt ofta.
Juni: Hade fått färg i ansiktet och var spänd och glad inför USA resan. Fick sommarlov en vecka innan alla andra. Det regnade supermycket. Packade till världens bästa resa. Kom fram till Kalifornien där jag levde i poolen om vi inte hittade på nått som att åka däck bakom en båt eller åka på en dagstur till San Francisco.
 
Resten kommer senare underdagen när det har blivit dag om ni fattar vad jag menar, måste sova nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh din blogg är så fin!

2012-12-31 @ 01:55:17
URL: http://fridasimonsen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin