femtonde

Canon Eos Rebel T3 + 70-300mm

Hallå där!
Igår gick ju jag, Julia och William på The Hobbit, och gud så bra den var! Man kan inte ens jämföra filmen med Sagan Om Ringen filmerna för det kändes som två helt olika grejer. Himla bra var den iallafall! När jag kom hem så åt jag lite och kollade på en halv film med mamma och pappa, gick sedan och la mej och satte på hungerspelen. Vaknar kl fyra på morgonen av att hörlurarna fortfarande befinner sig på mitt huvud och datorn är fortfarande i sängen. Jag somnade alltså under filmen och vad jag kommer ihåg så han jag inte ens kolla igenom halva. Var nog himla trött. Nu ska jag ta något att äta och sedan duscha osådär. Senare vid tre ska jag och några från klassen kolla när Sanna och Erika (två tjejer från klassen) har gympatävling, kommer ta med mig kameran! Efter det så går jag direkt mot kyrkan för att möta upp pappa och broder för att sedan kolla på Sanna Nielsen och mammas kör. Så har nog rätt många bilder när jag kommer hem som ni får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin