julklapparna!

Berlocker til mitt armband. Hörlurar. Vändningsring till kameran så att man kan vända objektivet. Mascara. Snoddar. Fårtofflor. Hemmagjorda lovikkavantar. Svart cardigan. Vete värme kudde. + Pengar och godis som inte var med på bild.
 

Detta var då det jag fick igår och jag är hur nöjd som helst! :)
Gick och la mig kvart i två i nattt för vi kom hem apsent från midnattsmässan. Väcktes av mamma halv tolv imorse, gick då upp och käkade frukost framför Ronja Rövardotter. Efter det gjorde jag mig iordning och familjen gick sedan till farmor för att äta god mat. Nu har jag varit hemma i en timma eller nått kanske och just nu pratar jag med Moa i skype. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin