senaste dagarna

Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm
Har inte bloggat på nån dag nu, har inte haft några bilder att visa osådär!
Igår var jag hos farmor och träffade mina andra kusiner (träffade ju de på mammas sida i onsdags). Åt också mat där, supergott! Idag så har jag och familjen varit i Karlstad och träffat annan släkt, åt mat och sånt. Sedan har jag inte gjort så mycket mer. Nu ska jag iallafall kolla klart på ett avsnitt av Gossip Girl och sedan sova. Imorn ska vi till mormor igen för hon fyller år då så vi ska fika där. :) Nyår ska jag spendera med Moa och Jennifer. Jennifer och jag ska sova hos Moa och vi kommer antagligen ha det jättekul, vi ska äta Ben & Jerry's och kolla på raketer osådär! Har ni kommit på några nyårslöften förresten? :) Brukar aldrig hålla mina, hehe. Kanske skriver här imorn igen (asså, senare idag medtanke på att klockan är efter tolv), godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin