tredje advent

Canon Eos Rebel T3 + 70-300mm / Gud vad jag saknar usa, helt sjukt hur mycket man längtar tillbaka när man kollar på alla bilder därifrån...

Har som sagt var inte gjort ett skit idag, nu på kvällen har jag kollat på eva och adam. Skit bra är det! Imorn är det måndag igen, vilket är ett problem för kommer somna typ vid två på grund av att jag har vänt på dygnet som jag alltid gör. Så kommer vara helt död imorgon bitti. Men får väll skylla mig själv. Har inget planerat i veckan vad jag vet förutom konfa på onsdag. Och med tanke på att det är veckan innan jul så kommer denna veckan säkert vara skit lugn och rolig i skolan och dessutom så har vi inga lektioner på torsdag eller fredag. På torsdag ska min klass vinna lussebandyn (vi har bra självförtroende men alla vet ju innerst inne att vi kommer krossas redan på första matchen) och på fredag ska vi ha en heldag på badhuset där man kan träna, bada, spa'a och bara ta det lugnt. Så kommer ha en super vecka och hoppas ni också får det, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin