Nyårslöften

Här kommer mina "sena" nyårslöften (bestämde dom lixom typ nyss eller nått?)
1. Inte klaga för mycket på allt i mina inlägg. (redan skrivit)

2. Få bättre självförtroende och tålamod. Gäller mest skolan dock...

3. Spara så mycket jag kan tills vi åker till USA!!!!! (lääääängtar... dock inte bokat än)

4. Försöka så gått det går med friidrotten. Och inte sluta i första taget även om jag inte tycker det är så kul längre...

5. Bli en bättre fotograf.

Har inga fler. Kommer säkert komma på några fler om nån dag! Haha. Ska antagligen sova nu... Har ju vänt på dygnet, inte det bästa att göra direkt.. :/ Så godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi Boellke

Sv; JO det är klart att du kommer !!

2012-01-02 @ 01:28:22
URL: http://jonathanssyster.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin