Ooops.

Bild på mitt closeup filter. För första gången sen jag typ har haft denna blogg har jag lite bildbrist. Eller bara slut på inspiration.
Hejsan.
Har ju kommit på att jag inte sa/skrev/la upp gott nytt år på bloggen. Förlåt! Kom sedan också på att alla har visat tusentals med bilder från 2011. Inte jag. Sedan var jag dum och för trevlig som kom på i Majas bil att kameran låg kvar inne, och när dom frågar om jag vill hämta den säger jag nej. Så inga bilder på fina fyverkerier heller. Hahaha! Hoppas ni klarar er ändå!

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

2012-01-01 @ 20:49:40
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin