Big Trees

Dom ända bilderna jag kan få upp just nu, blogg.se vill inte samarbeta. Och ja, Oscar håller i en kotte på första bilden.
Hejhej!
Tänka bara berätta att jag har köpt en ny kamera! :D Canon Eos Rebel T3 heter den, än så länge vet jag ju inte så mycket osv men den verkar bra. Sen när jag kommer hem till Sverige så ska jag sälja den andra kameran så att jag kan köpa ett till objektiv och så till den nya. Ska försöka blogga mer men internetet stängs av så fort jag laddar upp en bild på blogg.se's hemsida så det är lite jobbigt och går trögt. Ha det bra, kram! ♥

Kommentarer
Postat av: anonym

Har du ett hum om hur mycket du vill ha för din kamera?

2012-06-22 @ 07:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin