Inga bilder, ingen blogglust, ingen iPhone.

Så här såg jag ut i vintras. Viktig information.
Sitter här och tycker synd om mig själv.
Jag har inga foton att lägga upp här, jag har ingen lust att blogga, min iPhone är på lagning så medans alla andra sitter och spelar wf så sitter jag och nynnar på "I got no iPhone" och spelar cuadropop på min gamla sony ericsson - walkman mobil och desutom så har jag inte fått reda på nått om min dator. Åh vad jag känner mig possitiv. Jag kan ju också passa på att berätta att vi har två läxor denna vecka + att jag har två grejer till som jag inte har gjort klart för att det låg på datorn när den gick sönder. OCH nästa vecka har vi matteprov. Hur är det med er då? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jotack, har en ännu sämre mobil. No-nationella nästa vecka, muntliga i matte nästa vecka. Svenska debatt artikel tills på fredag, engelska uppsatts om mobbning tills fredag, en bok på tyska om fredag. Prov i so på tisdag. Nian äger<3

2012-03-07 @ 22:30:19
URL: http://fridasimonsen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin