Twitter och en bästavän

Tjenare bloggen! Vet ni?! Jag har skaffat twitter. Följ mej vettja: IdaSderman
Nu är det såhär att min bästavän Maja har skrivit ett rörande inlägg om MIG. Och jag känner mej tvungen att skriva ett om henne nu, men det finns ett problem. Jag suger på känslotjafs.
Men några saker kan jag säga
1. Det finns ingen lika bra vän som hon i hela världen, och det är sant!
2. Vi har oftast kul ihop, om vi inte har det så snackar vi eller ligger och sover i hennes säng efter en jobbig dag i skolan. Vilket är bra, för man kan inte skratta JÄMT.
3. Hon är galen. GALEN.
4. Har känt henne i 4 år eller nått och inte tröttnat på henne. Har förstås känt massa andra längre men dom kan vara lätta att störa sej på ibland men inte Maja för jag vet hur hon är och gillar henne precis för att hon är just så.
5. Hon är den finaste, underbarste, roligaste och knasigaste personen jag känner.
6. Jag älskar henne som en syster, en familjemedlem fast man inte bråkar om allt, fattar ni?
Ja. Helt uselt gick det med känslotjafst. Om ni vill läsa hennes enastående inlägg om mej så klickar ni HÄR!


Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Så fint bara! Kika gärna in på min blogg och se om du gillar den! kram

2012-03-12 @ 07:56:39
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin