dåligt väder & tråkig hemkunskap

Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm / På bild: Fina Moa. Och nej jag har inga andra bilder en dessa typ för har ingen aning om vad jag ska fota.

Hola amigos!
Denna tisdag har bestått utav snöblandat regn och hård vind, sura miner på hemkunskapen och alldeles för äcklig skollunch. Kom hem, blöt som en fisk. Åt lite samtidigt som jag klickade runt på min kära dator. Sedan har jag målat mina naglar vinröda och tittat på avslutningen av Portkod 1321, världens sämsta slut och jag vill ha en till sässong. Åt kvällsmat för en stund sedan också. Nu tänkte jag räkna två sidor i matteboken och sedan träna på spanska verb. Ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin