Min pappa är bäst

Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm / Stativ: Nanomax 250
Sitter här med mina feta lila hörlurar,
är helt avskärmad från världen och sjunger hur falskt som helst till en massa underbara låtar. Ska snart börja och läsa på Hemkunskapsläxan, vi har förhör på tisdag. Har också förhör på spanska glosor då kom jag på nu. Sedan måste jag nog träna på SO provet som vi har på fredag men allt är så himla rörigt omkring det så jag vet inte vad jag ska träna på eller nått så det struntar jag i. Som ni märker har vi mycket denna veckan också... Jaja, får väll göra det bästa jag kan. Vill ju ha hyfsat bra betyg till vintern iallafall.

Kommentarer
Postat av: idazander.se

sv: ja, önskar att ja också hade den, eller ah att jag hade fått motivationen något år tidigare! haha :D
tack!

2012-11-12 @ 19:40:42
URL: http://idazander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin