the fault in our stars

 
Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm / Stativ: Nanomax250

Hej alla.
En rätt jobbig måndag. Fick reda på massa grejer och blev förbannad och insåg också att jag trodde att det var vecka 47 så ligger en vecka efter i matten. Så när jag kom hem så åt jag, plockade lite i rummet som blir alltför stökigt alltför fort, duschade och räknade två sidor i matteboken sedan åt jag kvällsmat som bestod av köttbullar och potatis. När magen var mätt och belåten så ägnades resten av kvällen åt att spela Trivial Pursuit för barn med brodern och hans flickvän. Tyvärr vann jag inte, men trevligt var det. Nu ska jag lägga mig och läsa i boken här ovanför, det vill säga om jag orkar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin