Bra vecka hittills

Ojojoj, har hunnit med mycket denna vecka! I måndags följde jag med Moa hem efter skolan. I tisdags träffade jag Vikie. Igår gick jag, Jennifer och Becca på konfa och sedan lite senare på kvällen gick vi på gudstjänst. Och idag var jag i skolan och hade orienteringstävling, som ni ser på de två nedersta bildera så var vi enormt taggade, hade krigsmålning i fejjan och fula pannband på huvudena. VI KOM TVÅA. Men lika glada för det är vi för vi vann över alla andra nior, åttor och sjuor förutom den nian som vann. (jag går i 8A ifall ni undrade). Nu sitter jag och dricker flädersaft eller något, måste dricka mycket för vaknar varje natt av att jag får kramp i vaderna och antagligen beror det på vätskebrist. Jag ber om ursäkt för dåliga och fula iPhone bilder. Ska bättra mig på bloggningen och fotograferingen men har inte varit hemma så mycket denna vecka som ni ser.
Nu blev det alldeles för lång och tråkig text så jag skriver mer imorn skulle jag tro!
Kramar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin