pi x radie x radie = pi x diametern

Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm
Matte. Inte direkt det ämnet man är bäst på.
Så jag trotsar betygen och ger upp och pluggar mer någon annan dag i framtiden när jag egentligen inte har tid. Imorgon kommer jag att träffa Moa som kommit hem från vinterlandet norrland. Sen vid tre ska jag träffa mina kusiner och efter det ska jag packa för att sedan på fredag åka till huvudstaden. Har fullt upp. Livet kommer emellan så hinner nog inte blogga. Men tar med mig både kameran och datorn till Stockholm så kommer nog upp ett par inlägg när jag är där. Nu ska jag titta på film med päronen.
Kindnypande och kramar från mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin