Förkyld?

Tror jag håller på att bli förkyld.. Har jätte ont i huvudet, känner mig tjock i halsen och när jag sväljer känns det som att huvudet blåser upp sig som en ballong som sedan sprängs. Får inte bli sjuk, har inte råd med att halka efter i skolan. Imorn har vi friidrottsdag, kommer knappast bli friskare där. Ska vara med i längd, 60m, stafett och hjälpa till med kulan för kan inte stöta nu med min arm. Men har packat allt och fixat god mat så jag klarar mig nog! :)

Ligger i sängen och ska sova nu ihopp om att bli bättre imorn, kl tio kommer det upp ett tidsinställt inlägg så gå in då!

Så bra låååt! Fix you - Coldplay. Bild från We♥it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin