härliga lördag

Kamera: Canon Eos Rebel T3 Objektiv: Sigma 70-300  Stativ: Nanomax 250 / Fina Moa på bilderna!

Godkväll på er!
Ungefär vid fyra mötte jag Moa, vi har skrattat alldeles för mycket som vanligt, lockade håret på henne och sedan gick vi ut och fotade. Fick massa super fina bilder som jag inte får lägga upp för henne. Sedan nu på kvällen så har vi tittat på film, hon gick hem tjugo i tio tror jag :) Nu pratar jag med Mimmi i skype. Kan inte vara uppe lika länge idag för ska upp tidigt imorgon med tanke på att det är gudstjänst klockan 11 imorgon. Nu ska jag vara lite social med Mimmi, ha det finfint!

Kommentarer
Postat av: idazander.se

sv: tack! japp jag som tagit bilden och sminkat henne :D
kram!

2012-09-22 @ 23:15:26
URL: http://idazander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin