Städa, fixa tvätt, plugga.


Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm

Självklart ska det krångla och ta år och skriva ett inlägg.
Men igår så bloggade jag inget för var hos farmor hela dagen och träffade kusinerna. Sedan åkte jag hem till Becca och vi träffade Jennifer och Andreas. Hade det trevligt förutm att Andreas och hans kompisar skrämde ihjäl oss, min arm hoppade urled (har nått problem med den...) och att det var svinkallt. Men Becca och jag var jätte trötta när vi kom hem till henne och vi somnade ungefär vid halv ett. Idag så kollade vi på The woman in black, hade sett den innan men inte becca, den är så himla läskig. Sen så kollade vi på tv och sedan satt vi vid datorn typ, sen kom mamma och hämtade mig och nu ska jag typ städa rummet, dammsuga, fixa med tvätt och räkna matte. Är sjukt hungrig också, känner doft av grillat, gooootttt! Sen ikväll ska mamma och jag se på den nya snövit filmen! Ha det bra och njut av söndagsångesten!

Kommentarer
Postat av: Wilma [canonflicka.blogg.se]

Svar; Tack så mycket! :) Jo, det är precis så jag gillar dom :)

2012-09-09 @ 20:04:41
URL: http://canonflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin