Bajsdag

Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm
Tjenare.
Har inte kunnat sovit på nästan hela natten och vid kl fyra vaknar jag av världens smärtor i rygg och mage. Tar värktablett, värmer en riskudde och tömmer magen på allt jag har. Slutar med att jag klockan sex på morgonen sitter och halvsover på en utedyna man ska ha till utemöblerna med en filt runt om mig bredvid toaletten. Har alltså varit hemma idag och ätit värktabletter och legat i soffan enbart. Ibland önskar man att man var kille. Men nu ska jag plugga matte för sista gången innan provet som är imorn. Då ska vi också ta spruta kom jag på nu men det går nog bra. Hoppas ni har haft en bättre dag än jag. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin