Sick

tittut
Hallå!
Har haft feber sen i söndags, min broder har smittat mig tyvärr. Hostar, snorar, nyser och har huvudvärk dessutom men jag brukar aldrig typ bli sjuk så det var väll dags nu typ, haha. Nej men jag gör inte så mycket under dagarna (känns som att jag varit sjuk i två veckor fast bara i tre dagar) förutom att titta på film/tv. Har förövrigt missat en rolig dag i skolan, de fick käka lunch på stan, sluta tidigare och gå på studiebesök till det gymnasiumet vi aldrig annars besöker. Men jaja, jag ska inte klaga, det finns så mycket värre grejer i världen. Haha märkte imorse hur känslig man är när man är sjuk, började nästan grina när jag kollade på nyheterna om Boston. Men jaja, nu ska jag dricka vatten. Vi hörs!
Mamma: "Ida har du druckit nått idag?"
Jag: "Ja jag dricker typ jätte ofta"
Mamma: "Du vet att det är väldigt viktigt att dricka när man har feber."
Hon gav mej en pepsiflaska förut för att få mig att dricka eller nått, fast jag dricker jämt. Heheh hon är att bra hon.

Kommentarer
Postat av: S |FOTOBLOGG|

Sv: Tack :D

2013-04-18 @ 12:22:46
URL: http://susannasiekkinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin