Tea

Dricker just nu Björnbär tét, så gott! Det andra heter "utan strumpor och skor" :)
 
Ska strax koka mig en till kopp té och sedan sätta på gårdagens avsnitt av idol!
Idag var skolan så mycket roligare än igår och jag har ändrat min inställning rätt mycket sen inlägget jag skrev igår kan jag ju säga! Har haft jätte roligt idag. Först gjorde vi egna mandalass, alla var astysta och koncentrerade sen spelade vi kubb, efter det hade vi yoga (så himla roligt men svårt) sedan bjöds det på grillkorv med bröd. Efter maten hade vi stafett med berättelser man skulle skicka vidare och fortsätta på och sist men inte minst vek vi origamitranor. Så bra dag. När jag kom hem hoppade jag i duschen, städade sedan rummet och nu sitter jag här! Halv sju beger jag mig mot barnen som ska vaktas, kram!

Kommentarer
Postat av: Wilma Johansson (canonflicka.blogg.se)

Svar: Tack så mycket! Kram

2013-08-20 @ 19:28:28
URL: http://canonflicka.blogg.se
Postat av: hedvigjonsson -

vilka fina bilder du tar! kram

2013-08-20 @ 20:51:49
URL: http://heedvigjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin