Full House och Säfsen

Tjenis!
Hade studiedag i måndags och då pluggade jag på spanskaprovet som jag fick reda på idag av spanskaläraren att det hade gått väldigt bra för mej och att jag är påväg uppåt. :) I tisdags var det skola igen och det blev lite drama, ambulansen kom och vi fick håltimma, vill inte gå in mer på det. Idag hade vi en kort dag och har knappt haft en vanlig lektion. På svenskan på morgonen kom Sanna och Elin med tårta till våran lärare så vi pratade och åt då istället för att jobba. Hade sedan badhus men det visste inte jag, trodde vi hade vanlig idrott så satt och läste istället. Hade sedan spanska men läraren kom inte så efter en kvart gick jag och några andra. Och efter det hade vi två timmars elevensval, i mitt fall dans. Så dagen har varit oerhört lugn och bra. :) När jag kom hem stekte jag pannkakor för ska ha med det imorn då vi ska till säfsen med skolan. Så har packat till det nu. Är oerhört rädd kan jag säga er för har åkt slalom en ynka liten timme i hela mitt liv vilket var förra året rätt exakt. Så kan alltså inte åka men det ordnar sig väll. Har iallfall med mej godis, pannkakor, bullar och festis. :) Sitter just nu i våran sprillans nya soffa (fick den idag) och ska sätta på ett avsnitt av Full House. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin