Sportlov


Hejhej!
Igår fick vi äntligen sportlov! Invigde detta med Jennifer och Becca, vi åt pizza och sedan god Ben and Jerry's framför en bra film. Superbra hade jag det. Idag har jag inte gjort så mycket, städat rummet och dsuchat bara typ. Imorn vet jag inte heller om jag ska göra nått speciellt men på måndag ska jag packa till Polen för på tisdag åker jag och många andra konfirmander dit och ska spendera lovet där. Vi ska bo på hotell i Krakow och ska besöka en saltgruva, ett äventyrsbad, någon marknad och Auschwitz. Vi ska säkert till massa mer ställen ockå men har ingen aning om vart. Hade tagit med mej kameran men nu är det så att jag inte vågar det för det är tydligen supermycket stöld där så dom tipsade om att inte ta med värdesaker förutom mobil och pengar så får väll ta med mej en liten digitalkamera eller ta kort med iphonen. :) Kommer hem på lördag. Är inte så himla taggad på att åka och kommer få världens resfeber men det blir nog kul när vi väl är där och chokladen är asbillig så ska köpa på mig snickers! Ha ett bra lov alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin