2 från usa. Dagen.

Canon Eos Rebel T3 + 70-300mm / Två från California

Tjabba!
Jag och pappa åkte till ortopeden i Karlstad imorse/innan lunch tid. Och ja det var väll rätt onödigt egentligen för han vi träffade sa att man inte brukade bli skickad dit om man inte hade varit hos en sjukgymnast först så jag antar väll att vi ska kolla upp det där med sjukgymnast eller om vi väntar och ser om armen kommer hoppa urled någon mer gång. Sedan åt vi på Max, svin gott! Och efter det skjutsade han mig till skolan.:) Där var det väll rätt lugnt, kollade på film nästan hela NO lektionen och sedan hade vi skolans val (man får göra klart grejer man ligger efter med). Sen har jag inte gjort så mycket mer idag förutom lite läxor och grejer som jag låg efter med. :) Nu ska jag sätta på nått program eller nått. Hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Elaine

Så härliga bilder!

2013-01-18 @ 14:24:09
URL: http://Mademoiselleelaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin