23

¡Hola! ¿Como estas?
Idag har det varit en dålig dag. Började morgonen med -20° men som tur vad så åkte Julia och hennes pappa förbi mig precis när jag skulle knacka på hos William så vi åkte med dom! :) Super snällt! Sedan var det jätte tråkiga lektioner, hade endast en lektion som var rolig idag vilket var dansen. Vi har typ bestämt vad vi ska göra och så och det kommer bli as coolt om allt blir som vi vill och om alla hänger på! :) Det är jag, Becca, Moa och Jennifer som gör en grej då... Men många fler kommer också vara med! Efter skolan var det konfa, woho. As ballt att prata om Jesus varannan onsdag, den ända dagen vi slutar tidigt från skolan också. Jaja, får ju presenter när det är över och kommer säkert bli super kul i Polen! :) Nu ska jag göra mig varm oboy och sätta på ett avsnitt av Pretty Little Liars.

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh så söt & vacker du är. ♥

2013-01-24 @ 16:01:01
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Liza Johansson :)

Jättefiiiiin!

2013-01-26 @ 15:41:37
URL: http://lliiizaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin