Hejsaaaaan!

 Canon Eos Rebel T3 + 70-300mm / L.A
Hej alla glada mörtar!
Idag var bättre än igår. Imorgon är bättre än idag och igår är sämre än imorgon. Djupt Ida, djupt... Idag var det tacos i skolan vardagslyx! Gick dock ända till halv fyra men jag hade det roligt så tiden flög iväg. Efter skolan gick jag hem med Julia och sedan åt vi hemma hos mej och lite så och hon hjälpte mej med tumblr. Det svåraste är att komma på ett namn. Hitade massa fina nalle puh citat som var upptagna så nu heter jag värsta dåliga. :( Men life goes on ändå typ! Har nyss duschat och nu ska jag hjälpa Becca med hennes blögg. Klicka exakt precis HÄR om du vill kika in på min tumblr. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin