i'm back typ

Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm
Tjabbaaaaa girls and boys!
Har inte varit så pepp på bloggen denna vecka, antagligen för att humöret är på topp och vad jag har märkt så har jag bara tid och blogga när jag är sur på typ skolan osv eller om jag är sjuk eller nått. Hehehe.
Men just nu är jag sprallig och glad! Inte för att jag var det i skolan för var super trött och hade världens förbannade träningsverk. För att (omg, detta händer inte ofta. Jag är lat av mig) igår så gick jag mina 2 km till skolan, hade världens jobbigaste idrottslektion, skojar inte. Alla var typ helt döda efter, eller iallafall jag var det. Hade sedan dans sista lektionen som jag har valt på elevensval för att det skulle vara kul och prova på typ och det var ju så himla jobbigt och jag var den ändå som typ sa att jag inte hängde med, hehe. Sist men inte minst så gick jag från skolan ner till kyrkans församlingshem också för vi hade konfa. Så jag sov gott inatt kan jag bara tala om. Men nu ska glada jag göra något annat, pöss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin