Lever sommarlovet fullt ut

Canon Eos Rebel T3 + 50mm f/1.8
Har varit ledig i ungefär sex dagar nu och har hunnit med så mycket!
Hela denna veckan har bestått av att cykla runt lite överallt, träffa kompisar (framförallt Mimmi, nästan träffat henne varje dag), varit hundvakt, äta god mat, åka moppe allra första gången vilket var skit läskigt och komma hem kl tolv varje natt. Idag ska jag träffa Mimmi på stan en stund för måste lämna tillbaka hennes jacka som jag lånade igår när jag cyklade hem, ska nog köpa ett nagellack där nere också :) Imorgon åker hela happy family till Stockholm där vi ska sova två nätter vad jag vet, sedan fortsätter jag, mamma och pappa upp till norrland! Har ingen aning om jag kommer blogga eller inte, men ni märker ju det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin