Jag säger hej...

Canon Eos Rebel T3 + 70-300mm Sigma
...hej, vilken undebar dag det är och man kan vara som man är och ändå leva tillsammans. 
Igår hade jag superkul och åkte massa karusell och åt god kebabtallrik och skrattade med vänner. Sanna och jag sov sedan hos Erika och åt god frukost imorse och gick ut med hennes hund. Åkte sedan förbi mormor och morfar påvägen hem där jag fick lite fika och sedan följde mormor och Jocke mig en bit påvägen hem, sen blev det grillad kyckling här hemma :) Nu sitter jag och kliar på två av mina fyra myggbett och tänkte sätta på lite musik medans jag plockar lite i rummet och packar skolväskan med idrottskläder tills imorn. :) Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin bild :)

2013-06-04 @ 12:31:19
URL: http://twizzdream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin