Solglasögon & nagellack

Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm
Hej!
I förrgår så tog jag först doppet, det var rätt kallt. Skulle egentligen bada idag med men det är för kallt ute. Igår så följde jag med mamma ner på stan, köpte en bok. Tretton skäl varför, ville gentligen ha den på engelska men den fanns inte inne :( Idag var jag också nere på stan, köpte ett naglack och ett par solglasögon :) Har tre par solglasögon nu, det roliga är att i vanliga fall har jag glasögon så det blir minder och mindre att jag använder solglasögon men nu har jag några snygga så förhoppningsvis använder jag det flitigt nu i sommar! Nu ska jag ta nått och äta, börjar bli hungrig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va fin du är! <3

2013-06-08 @ 14:26:03
Postat av: Anonym

#SWAG

2013-06-08 @ 15:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin