Lördag 23/3

Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm
T-shirt - best clothes, vero moda.
Vit blus - best clothes, vero moda.
Rosa tröja - best clothes, selected.
Mintgrön tröja med spets - vila.
Två linnen - ginatricot.
+ tre trosor från pieces.
 
Hejsan!
Har inte bloggat så mycket under veckan för har varit trött och har inte haft lust. Igår var det äntligen fredag och då tittade jag på gossip girl och snapchatade hela kvällen. :) Idag åkte jag, mamma och pappa till Karlstad för att kolla lite tills jag fyller år. Valde ut en fakeskinnjacka och en äkta skinnväska som jag kommer få på min födelsedag. Kläderna här över köpte jag själv pga att jag knappt har några kläder, är väldigt nöjd iallafall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin