Lödagskväll

Canon Eos Rebel T3 + 70-300mm Sigma
Hallå!
Fick en fråga förut om jag skulle kunna göra en ny video där jag visar min kamerautrustning. Jag har ju bytt utrustning osådär så det behövs väll egentligen men känner att det är enormt pinsamt men ska fundera, kanske kommer upp en i veckan isåfall! :)  Annars skulle jag kunna göra ett vanligt inlägg men det känns så enormt jobbigt att fota av allt och skriva allt och hålla på så vi får se hur det blir! 
 
Vad gör ni denna lördagskväll då? :) Själv har jag kollat på slutet på Schindler's list då jag stängde av sist i mitten av filmen för mitt hjärta dunkar så otroligt fort och hårt när jag tittar på obehagliga filmer. Kan säga att hjärtat satt i strupen nu också. Fy fabian, men allt ordnade sig och jag grät i slutet. Känns ju också lite äckligt att jag har varit i Aushwitz. Men nu ska jag sätta på en roligare film eller bara kolla runt lite på tumblr och läsa olika bloggar, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin