Tjenare friends!

Jag var tvungen att fylla ut detta med något, så tråkigt med bara text.
 
Har inte uppdaterat med text på länge (1 vecka, för att vara exakt), har inte hänt mycket heller. Har varit i skolan som vanligt, var på  ett gymnasium i fredags sedan hängde Mimmsan med mig hem och igår så gjorde mamma och jag julfint här hemma med stakar och tomtar då vi inte kan första advent när vi bukar göra det :)
Den här veckan kommer det inte hända mycket heller, ska göra matteprov på onsdag, lämna in en hemkunskapsuppgift på fredag. Sen på söndag ska min klass eventuellt stå och sälja bakverk nere på stan. Alla veckor ser likadana ut och man kan nog inte ha ointressantare liv än mig.
 
By the way finns det någon själ där ute som vet vad som hänt med blogg.se's designsida? Becca skrev till mig häromdagen och fattade inte ett skit, så jag gick in och kollade och jag fattade inte heller ett skit haha. Så om någon vet hur man kan göra om man vill ha en stilmall att göra designen i och inte bara en kodmall så hör av er! Jag skulle bli sjuuukt glad, nu ska jag läsa. Ha't bra vänner! 

Kommentarer
Postat av: Sofia - Lever drömmen i LA

fin :D

Svar: Tack finis! :D
Ida Söderman

2013-11-25 @ 22:50:17
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin