Grattis Sanna!

Canon Eos Rebel T3 + 50mm / På bild: Födelsedagsbarnet!
Hallå!
Har kommit hem och ätit pannkaka och lyssnar just nu på lite musik, ska strax duscha också. Det var trevligt i församlingshemmet, det är något som gör att hösten blir mysigare om man är med ett gäng ungdomar som leker lekar tillsmmans och pratar om grejer och sedan innan alla beger sig hemmåt så ber man en bön framför ett tänt ljus. Haha låter som att jag är superkristen vilket jag inte är, tycker bara att det är megamysigt alltihopa! :) Det som var mindre trevligt var att när jag cyklade ner till stan så blåste det i motvind med skitkall vind. Tänkte nästan vända om och ta på mig vinterjackan haha.
Hade också en bra dag i skolan idag, Sanna fyller nämnligen år så vi gick runt och blåste upp ballonger, vi spelade även kort så att vi hördes genom hela rasthallen (vi spelade "Hej knäckt"). Har inget mer att komma med, kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Lever drömmen i LA

så fin bild :D

Svar: Tack!
Ida Söderman

2013-09-26 @ 21:14:53
URL: http://glossfashion.com/byfia/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin