Redo för kvällen

Har tagit en skön, lång och varm dusch. Så ovanligt för mig då jag inte ens tycker att det är särskilt "härligt/skönt" att duscha som de flesta tycker, men idag var jag väll ovanligt tankespridd och trött antar jag. Har precis smörjt in mig med en doftande boddy-butter och ska nu köra igenom spanska glosorna en sista gång. Sen ska jag fixa allt jag behöver tills kolan imorn som idrottskläder och allt. Sen ska min säng, The Hobbit och spotify underhålla mig resten av kvällen. 
 
Vad tycker ni om den mer höstiga designen? Kommer nog att byta ut bilderna i headern så småningom annars tycker jag själv att den funkar bra :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Dom där luktar gott!

2013-09-18 @ 13:55:29
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Postat av: frida

bloglovinbyte?:) kommentera om du lägger till mig så lägger jag till mig med

2013-09-22 @ 19:40:46
URL: http://fridalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin