Uttråkad

Exempel på hur en ungdom ser ut när den är uttråkad.
 
Hallå!
Sitter med nymålade naglar (summer red, trotsar årstiderna) och huvudvärk. Imorgon är det orienterings tävling på skolan, i sjuan kom vi först av alla sjuor, i åttan kom vi tvåa på hela skolan. Om inte vi vinner imorgon börjar jag nog gråta på riktigt alltså. Men det är alltid roligt med orientering för ända sedan vi gick i sjuan så har vi haft pannband i olika färger, i sjuan hade vi en ful och i åttan hade vi också en ful men detta år så är vi snygga. Vi i 9A är grisar. Japp. Våra pannband är grisrosa med öron på som det står 9A på, how fancy likosm? (kan tillägga att JAG och några andra har jobbat med dessa HÅRT VERKLIGEN, kanske inte så hårt men ändå, så om någon vägrar att se ut som en gris blir jag arg) Det roligaste är att många andra klasser också ska fixa "utklädnad" eller vad det heter. Skojigt. Måste hitta något rosa jag kan ha på mig så att jag ser ut som en gris typ haha. På onsdag har vi PKU-dag. Det behövs. Så himla lovely. Detta blev att as osammanhängande inlägg. Men det ok ibland. Ville bara skriva lite. Har ingen bild heller, tråkigt vaaaaa? Men jag bjuder på webcambilder, snällt. Väntar förövrigt på att brormin kommer hem med godis till mamma och pappa, har redan bestämt att jag borde få smaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin