Marknad!

Idag var det Marken nere på stan (en marknad som är varje höst och vår där man köper kläder, smycken och massor med godis och snacks!) så därför har jag inte hunnit blogga för att direkt efter skolan droga jag, Saga och Maja ner till stan, asså marken då. Och det var ju trevligt. Vi träffa mycket fölk och det slutade med att vi gick med Issa och Becca också! Men jag köpte lite smått och gott där...
Nu sitter jag och äter glass, muuuums! Fast det borde igentligen räcka md sötsaker för idag... Snart ska jag göra läxan, engelskförhör på glosor imorgon...:(
Tog en bild förut och redigerade den, men det blev helt onstigt och jag hinner inte fixa mer för jag msåte göra engelskan! ;o
/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin