dance like no one watching.

Olympus E-450 + 14-42mm / Foto: Thea. Redigering och beskärning: Jag.
Hallojsan!
Idag har jag varit med Thea, vi gjode massvis med grejor. Haha, t.ex dansa vi lite galet sisodär. Kollade på en film för några minuter sedan, bölade som jag nästan alltid gör när det är lyckligt eller sorgligt. Det var nån julfilm eller något. Ska kolla på en till film snart igen, när jag har skrivit klart detta inlägg och kollat lite på facebook och några andra bloggar osv... Men vi hörs, ha det bäst så länge!


Kommentarer
Postat av: Thea! :D

host stolt fotograf!



jag älskar dig ida! <3

2011-12-11 @ 16:37:39
URL: http://ttheabbutteberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin