Inga bilder

Hej bloggen. Idag var det prov på skolan och vet ni? :o Jag fick alla rätt! :D Så jag är jätte nöjd. Efter skolan var jag med Maja och sen åkte jag till gitarr lektionen. :) Just nu längtar jag mest tills imorgon, jag ska sova hos Maja då men innan det ska hon och jag äta middag, dricka coola och käka chips och godis hemma hos Saga som kommer ha Becca hos sej som ska sova hos henne! :D Så alla vi fyra kommer ha väldigt roligt!
Just nu är det så att jag har ingen inspiration alls och kan inte ta kort för jag vet inte vad jag ska ta på och alla blir så dåliga så just nu får ni nöja er med bilder som inte är tagna idag men ändå sådana som ni inte har set. :)

Foto: Ida (jag) | Kamera: Olympus E-450 | Objektiv: Zuiko Digital 14-42mm

Kopiera inte bilden sötisar!
/ Ida ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

fin blogg :)

2011-03-25 @ 11:36:37
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: linnea

lust att följa varandra via bloglovin?

2011-03-25 @ 16:24:38
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin